lördag 23 februari 2013

Förvaring säljes

Jag städar och fixar i mitt pysselrum... Ändrar hela tiden min förvaring. Innan har jag inte haft ett rum utan bara olika hörnor. Därför behöver jag nu inte dessa.

Förvaringsväska / träffväska från Panduro Bilden lånad av Panduro. Säljes tom :)

 
Hämtas hos mig i Munka-Ljungby. Alternativt på Steningeträffen 2-3 mars. Pris 300 kr.
 
Mappvagn från IKEA. Finnes drygt 20 mappar att hänga i den med
 

 
( bild lånad på nätet, ex på hur det kan se ut )
 
100 kr hämtas i Munka-Ljungby
 
Skriv i kommentarerna om du vill ha så kontaktar jag dig via mail. Glöm inte skriva din mailadress :)
 
 

4 kommentarer:

  1. Jag vill köpa din scrapväska från Panduro. Jag bor utanför Skövde men det är ändå värt att betala frakt för den. Bussgods eller PrivPak (Schenker) brukar ha hyfsat pris.
    Annette Thorén Haage
    akersborgs@hem.utfors.se

    SvaraRadera
  2. Jag är MYCKET intresserad av mappvagnen. Bor i Västerås så det är lite för långt att hämta. Skulle du kunna kolla vad frakt skulle kosta? MVH Caroline Adelsson, caroline@adelsson.com

    SvaraRadera
  3. Hej finns mappvagnen kvar? maila gärna tinacarlsson82@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej

    Jag undrar om quickutz nr 6 och 7 finns kvar samt LOVE stämplarna?
    Tack på förhand
    Lottaj@brevet.nu

    SvaraRadera