söndag 2 december 2012

Min tur hos Little Yellow House Kits !!


Jag hade turen att vinna en tävling hos Little Yellow Housekits för ett par månaders sedan och har väntat och längtat efter mitt kit sedan dess :) Och den som väntar på något gott... Vilket kit, härliga färger, mycker grejor. Jag visste knappt vart jag skulle börja.

Mitt första alster gjort med kitet med stort K.
Ljuset är inte vad det borde vara så jag ber lite om ursäkt för fotot.
 
 
 
Allt är från Decemberkitet + lite från Add-on paketet. Utom stämplarna som är från egen gömma.
Massor av Heidi Swapp och andra kuligheter. Kommer lite october afternoon också snart...
 
Jag har också fått äran att bestämma decembers månadstävling och det blir att scraplifta denna layouten ovan. Du deltar genom att lägga upp din LO i deras FLickr galleri som du hittar här senast den 31 december.
 
Vi ses snart igen och tills dess, scrappa lugnt :)
 
 

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag ser på din blogg att du är pysslig och vill berätta om TerraCycles tävling “Skapa eller skräpa” som avslutas imorgon, där det finns chans att vinna en TASSIMO-maskin och andra fina priser. Så vi vill bjuda in dig att skrapa ihop din kreativitet och skapa ett choklad-, kaffe- eller te-inspirerat återvinningsprojekt av material som vanligtvis ses som skräp. Sänd sedan en bild av ditt verk till tavling@terracycle.se . TerraCycles idé är att skrota idén med skräp, så upp till bevis nu och hjälp oss visa att skräp också är en resurs! Läs mer om tävlingen på www.terracycle.se/skapa-eller-skrapa
    Mvh, Christine, TerraCycle

    SvaraRadera