onsdag 15 augusti 2012

OJOJOJOJ

Vad länge sen !! Men jag har haft helt slut på lust att blogga...

Kanske den komem rigång igen nu i höst eller så lägger jag ner... vem vet ??

Men pysslandet har det inte varit något fel på alls faktiskt så när jag orkar / har lust kanske det blir rassel här ??

Ett minialbum med nyheter från Prima gjort för Engströms.

Följande står på Engströms blogg:


På torsdag startar Formex i Stockholm. Givetvis finns vi på plats för att visa en massa nyheter.


Vi finns i monter C 18:20
Vi kommer att ha Vilda Stamps som
gäst utställare i vår monter



Jag har fått äran att sätta saxen i denna underbara nyhet från Prima The Rondelle Collection. Jag har gjort ett minialbum som finns att beskåda i Engströms monter. 




2 kommentarer:

  1. Hej Helena! Jag har saknat ditt bloggande. Så vad roligt att du uppdaterade igen. Är nyfiken på hur det går med ert hus. Ha det bra! Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se dig här igen! Fint album, härliga färger! Hoppas vi ses snart på lite scrap...

    SvaraRadera