lördag 26 maj 2012

Sommarkänsla...


Ja det är ju det minsta man kan säga ... Dock ett minus...Dottern är sjuk:(. Poolen hemma i trädgården är invigd, första doppet i sjön avklarat... Av barnen dock ej av mig..Det lär dröja...

Jag har skapat en LO med färgglada och somriga papper från Glitz Design. Jag har använt misten på ett nytt sätt ( för mig ialla fall ) Jag har dragit med "röret" så det bildas dessa fina färgglada ränder.


Material jag har använt:
Glitz Design Lace with Grace LW 2945 o LW 2952, Love and Games Polka LG 2419
Blandade blommor från Prima
Alfastickers Prima
Stämplar från Hot of the Press
Och en massa olika mister från Tattered Angel. 

Jag hoppas att ni alla i vårt avlånga land har möjlighet att njuta av samma sommarvärme som oss här nere i Skåne... Fota massor och scrappa på !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar