lördag 1 oktober 2011

Tagtokig !!

Idag har jag bloggat detta inlägget hos Engströms...

Helt underbara papper från Pink Paislee, Vintage heter kollektionen. Denna gången valde jag att göra en stor tag och dekorera en för att sedan använda hela som dekoration på min layout.



tagen gjorde jag med pappret eua de parfumes baksida dvs den svarta. Målade ett tunt lager gesso över. Sprayade med mist Dark Denimoch stämplade primas tegelvägg med svart dyna. Två bitar mönstrat papper och en tag från Mistables serien. Den mistade jag med både Dark Denim och Aquamarine. Vek en blomma och satte en fin blomma från Prima ovanpå !! Ett väldigt enkelt sätt att dekorera en LO !!



Bakgrunds pappret har jag sprayat lite lätt med rosa mist och använt mig av Glimmer Glaze pewter. Under fotot har stämplat med primas journalingruta # 550912.
Och det blommiga pappret har fått ett tunt lager Gesso för att få lite vintrig känsla.

Materiallista ;
papper från Pink paislee Vintage Eau de Parfume, tailor suite, corner boutiqe, beauty parlor.
Spets - Prima. Say it with crystals - prima, Stämplar - prima # 550912, #551018, blomma - prima # 553012, Alfabet - prima.
Glimmer mist - Dark denim, aquamarine, glimmer glaze - pewter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar