lördag 26 mars 2011

Premiär med påsktema på Engströms blogg

Det är dags att visa mitt första alster på Engströms blogg. Framöver så kommer jag att blogga mina alster på lördagarna ( lördagsgodis? ).

Jag har gjort små askar till påskgodis, istället för de traditionella äggen.

påskaskfram

påskaskbak

Jag har använt följande material:
Cardstock
Prima papper; Jack & Jill Collection "Be Mine", Happy Easter Jill, Happy Easter Jack
samt stämplar; Hot of the press " små ord och figurer "

Ha en trevlig helg // Helena

5 kommentarer:

  1. Jättesöta! Vilken rolig idé =) Vi ses i morgon på mässan.

    SvaraRadera
  2. Sååååååå fina!! Trevlig helg! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vad söta... Lycklig den som får en sådan i påsk. Kram Camilla.

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen så fina de är.
    Min mail.
    christel.soderstjerna@telia.com
    eller
    christel.soderstjerna2@helsingborg.se
    Tack för idag.
    kram
    Christel

    SvaraRadera