onsdag 14 juli 2010

Välkommen !!

Varmt välkommen till min nya blogg. Allt kommer att vara precis som det brukar förutom att adressen är liiiite annorlunda. Glöm inte att lägga till den nya i dina favoriter !

Trots sommarvärmen så har det blivit lite scrappat. 2 utmaningar på Swescrapbloggen. En skiss och kortutmaning med prinsesstema.

skissv25

prinsesskort

Jag är inte riktigt nöjd med utseendet på sidan ännu så förbered er på att det kanske kommer att se lite annorlunda ut nästa ggr.
Skriv gärna en liten kommentar så jag vet att du kikat in...

4 kommentarer:

  1. Du får ta & lägga till Namn / Anonym, så alla kan kommentera! Nu kan folk bara med egen blogg/hemsida skriva till dig. Gillar din somriga design!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Blogspot, nu är vi grannar...

    På denna länken http://www.thecutestblogontheblock.com/ hittar du maassor av fina bloggmallar.

    Och forresten - jag är helt kär i vimplarna du lärde ut på förra scrapträffen på Scraproom :o) LÄngtar till nästa träff jag kan va med på, men tyvärr dröjer det ett tag :o(

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du har börjat blogga, försöker själv få till en blogg. Du kanske har några tips ;-)

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vilken härlig blogg du har och vilka fina scrappisar du gör!!
    Kul att se hur barnen vuxit.
    Kram kram
    / Mariette, Drottning av Turkiet ;)

    SvaraRadera